Levertijden
We zijn ervan overtuigd dat alle items die via onze webshop besteld worden een grote emotionele waarde hebben, of je ze nu koopt om te schenken aan iemand anders of voor jezelf. Elke bestelling krijgt de nodige zorg en tijd om deze tot in de puntjes af te werken. Daarom beloven we geen straffe levertijden, maar wel fijn afgewerkte bestellingen én een mooie verpakking. Reken daarom gemiddeld op 3-tal werkdagen om jouw bestelling te ontvangen. Voor bestellingen vanuit Nederland is dit ongeveer een 5-tal werkdagen.
Heb je een belangrijke deadline voor jouw bestelling? Mail dan naar Info@troossst.be en laat ons weten tegen wanneer je jouw items nodig hebt. Wij bevestigen dan zo snel mogelijk of de gevraagde timing mogelijk is.
Verzending
We verzenden alle bestellingen als geregistreerd pakket via Bpost en/of GLS. Het voordeel van geregistreerde pakketten is een snelle levering én de mogelijkheid om de status van je pakket online op te volgen. Je ontvangt van ons een mail met trackingcode zodra je pakket bij ons vertrekt en wanneer deze op weg is naar jou.
Bij Troossst proberen we ons te onderscheiden via een persoonlijke aanpak. Zo wordt elk pakje met de nodige zorg en liefde ingepakt zodat elke bestelling echt aanvoelt als een pakje uit het hart.
BELGIË:
- Er is een minimum orderwaarde van 9€
- €6,95 per zending voor alle pakketten.
NEDERLAND:
- Er is een minimum orderwaarde van 9€
- €8,50 per zending voor alle pakketen.
Pakjes kunnen opgemaakt en besteld worden bij een minimum order waarde van 9€ (exclusief verzendkosten).
Vanaf een bestelling van €75 worden er geen verzendkosten meer aangerekend voor een levering naar 1 adres naar keuze.
Verzending naar derden
Aangezien de artikelen vaak van emotionele waarde kunnen zijn voor mensen die u in het hart draagt, beschikt u ook over de mogelijkheid om de artikelen rechtstreeks naar hen te sturen. Voeg je graag ook een persoonlijke boodschap mee, dan kan dit. Dit kan je doorgeven wanneer je jouw pakje bestelt. De verzendkosten blijven hierbij ongewijzigd. De factuur zal worden opgestuurd naar uw email en facturatieadres. U zal ook op de hoogte gehouden worden als het pakje geleverd is.
Per leveradres worden bestelkosten verrekend zoals hierboven vermeld. Indien je een bestelling wil laten plaatsen en laten leveren over meerdere adressen, dienen deze verzendkosten in aanrekening te worden gebracht. Gelieve ons mailtje te bezorgen indien je meerdere adressen wil opgeven. Bij een order van meer dan 75€ is de verzending naar 1 adres geldig. Alle bijkomende adressen worden aangerekend aan de tarieven zoals hierboven vermeld.
Verpakking
Bij bestellingen die in dozen verpakt worden, gebruiken we indien mogelijk recyclagedozen. Dit wil zeggen dozen die we zelf ontvangen van leveranciers. Uiteraard zorgen we er steeds voor dat de inhoud van je bestelling zorgvuldig en stevig is beschermd, maar de buitenkant van je doos zal misschien sporen vertonen van eerder gebruik. Echte schoonheid zit natuurlijk vanbinnen! En bovendien is het recycleren van dozen beter voor het milieu.
Betalingswijze
U heeft de mogelijkheid om uw pakje Troossst op verschillende manieren te betalen.
- Bancontact & Ideal. Het pakje wordt dan dezelfde dag nog klaargemaakt en verzonden
- Betalen bij afhalen. Zie verder onder "Afhalen".
- Betalen bij factuur. U ontvangt automatisch een mail met uw factuur na aankoop van uw pakje troossst waar na u de betaling kan uitvoeren via overschrijving. Opgelet: Het pakje wordt pas verstuurd na betaling van deze factuur
- IDEAL: Bij aankoop vanuit Nederland, beschikt u over de mogelijkheid om de overschrijving uit te voeren via IDEAL.
Afhalen
Je kan je bestelling ook afhalen bij ons ter plaatse - na afspraak. Voor een afhaalafspraak kan je mailen naar info@troossst. Bestellingen die worden opgehaald kunnen enkel ter plekke betaald worden via de betaalapp op je smartphone of via een overschrijving vooraf. Verzendkosten worden dan uiteraard niet in rekening gebracht.
Afhaaladres: Kapelleommegang 27a te 9310 Herdersem
Retour
Een bestelling van artikelen kan je tot 7 dagen na je bestelling annuleren. Neem hiervoor contact op via Inge@troossst.be. Nadat je ons een bericht van annulatie hebt bezorgd, heb je nogmaals 14 dagen om de producten aan ons retour te sturen.
Zodra we de artikelen retour hebben ontvangen in hun oorspronkelijke staat, bezorgen we jou het volledige orderbedrag exclusief verzendkosten terug, en dit uiterlijk 14 dagen na jouw melding van retour. De kosten voor retour van bij jou thuis tot bij ons zijn voor jouw rekening.
Klachten
Heb je een klacht over onze producten of onze service? Laat het ons weten via mail en wij doen ons best om jou een oplossing te bieden.
Ben je nadien alsnog niet tevreden, dan heb je als consument in de EU de mogelijkheid om je klacht te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op ec.europa.eu/odr. Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is, staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.